Online gaming and Social Capital


 

Beste meneer/mevrouw,
 
Wij zijn een groep studenten van NHTV University of Applied Science in Breda en wij doen onderzoek naar het effect van Online Gamen op uw sociaal leven. We vragen u daarom om onze survey in te vullen. Dit duurt maar 5 minuten en u helpt ons er heel erg mee.
 
De survey is geheel anoniem, dus we kunnen uw persoonlijke gegevens niet gebruiken of verstrekken. Het resultaat van de survey wordt door ons geanalyseerd en zal worden gebruikt om te zien of Online Role Playing Games een invloed hebben op een sociaal leven in de realiteit.
 
Bedankt voor uw tijd en medewerking.


There are 44 questions in this survey.
  A Note On Privacy
This survey is anonymous.
The record kept of your survey responses does not contain any identifying information about you unless a specific question in the survey has asked for this. If you have responded to a survey that used an identifying token to allow you to access the survey, you can rest assured that the identifying token is not kept with your responses. It is managed in a separate database, and will only be updated to indicate that you have (or haven't) completed this survey. There is no way of matching identification tokens with survey responses in this survey.